Melek31 tam 20.haftam benimde. çok şükür çok rahat geçiyor:) biraz salaş giyindigimde karnım hala hamile gibi durmuyor çok çıkmadi hala :( bir de hareketlerini hissedebiliyorum çok heycanlı:) benimde oglum olacak. Farkettiyseniz çok şansliyiz tahmini Yay bebelerimiz şansıyla mi gelmiş ne herkes çok rahat geçiriyor hamileligini:)