Ben 37 haftalığım hep şikayet ediyorum hareketli diye geçenlerde bi 1 saate yakın kıpırdamayınca tam hastaneye koşma fikri geldi aglamama ramak kaldı yapmadığım şey kalmamştı.yürüdüm hareket çikolata vs yok.en son kıpırdadı da içim rahatladı ki 1 saat çok uzun bi süre de değil ama bemce hiç şikayet etmeyelim.şimdi her vurduğunda daha sert vur oğlum diye gülüyorm.Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin cümlemize😊