Bu beşikten alip kullanan var mi acaba? Sanki bi kere boyle bir posta denk gelmiştim memnun olan ama bulamadim o postu. Genelde yorumlar kotu. Heyner besiklerde de birlikte gelen kenar korumaliklar falan fermuarli degilmis sanirim yikama zor oluyormus. Montaji zor deniyor bir de. Lutfenn oneri istiyorum sevgili anneler. artik bir an once karar vermem lazim😊 ya sadece besik alip icine yatagi kenar korumaliklarini falan kendim yaptiracagim ya da heyner bedding gibi komple set alacagim. Kullanmakta olanlar memnunlar mi aydinlatirsaniz cok mutlu olurum😊