4.ayım bitene kadar sabah, öğle akşam aralıksız kustum. Tuzlu çubukla beslendim. Evim, eşyalarım, herşey kokuyordu hep bulantı halindeydim. Doktor geçedebilir 9 ay böyle de sürebilir dedi. Gerçekten o zaman çok korkmuştum.. Çok şükür 20.haftamdayım sadece koku hassasiyetim var ama artik kusmuyorum. Ilk 4 ay tam 8 kilo verdim. Şimdi hepsini geri alıyoruz. Insallah tez vakitte duzene oturur bulantıların 🙏