Merhaba güzel anneler ve anne adayları Doğum hikayelerinizi okudukça çok etkileniyor, mutlu oluyorum. Allah’ın izniyle normal Doğum istiyorum ama sancım yok, sezeyandan de biraz korkuyorum ( iyileşme sürecinden dolayı) ne olur bana dua edin, doğurayım ☺️ Benim gibi olan var mı??