Kızlar 2 farklı doktora gittim birisi 5 haftalık hamilesin dedi diğer doktor ise 4 haftalık kese görünüyor dedi 😔 bekarken kistlerim vardı doktor tedavi olmadan hamile kalamayacağımı söylemişti tedavi olmadım şükür kesem göründü 4.cü haftam da ama boştur diye korkuyorum boş olsa doktor söyler miydi onu da bilmiyorum ilk hamileliğim haftaya kalp atışlarını duymaya gideceğim Rabbime dua ediyorum inşaAllah hamileyimdir bu dünya da anne olmaktan başka bir şey istemiyorum beni aydınlatırsanız sevinirim şimdiden teşekkürler 🤗