Kevser_29 batıl kısmından bir yana bir kaç kişi bana saç kesilince tekrar uzamaya çaba gösterdiği için daha çok vitamin kullanırmış vücuttan o yüzden bebeğe yeterli besin kalmaz dendi bana ama sonrasında araştırdım saça giden proteinle bebeğe gidenin alakası yokmuş 7 haftalıkken kestirdim ben şuan 17 haftalığız