Betttt Kızlar 37+3 haftalığım nişanım geldi doktor alttan muayne ettiğinde rahimde yumuşama var bayrama doğurursun dedi. Her sefernde nstyi yorumlardı ama bu sefer birşey demedi bende unuttum sormayı o an. Anlayanlar bi yorum yapabilir mi? https://i.hizliresim.com/dLOOv4.jpg
Betttt Ikiprens_annesi yok korkmuyorum hatta gelsin istiyorum biran önce. Sancı da hissetmiyorum ama bakalım
Ikiprens_annesi Betttt mesela benim nstde yok ama kendimde var hissediyorum belim karnım ağrıyor kasiliyor sürekli
Gndgd33 Betttt 38+3 bide ben 36. Haftadan beri surekli bel ve kasık agrısı cekiyoeum ne zaman.nst ye girsem sancı hep yuksek bazı geceler tamam bu sefer dogacak diyorum ama gunler oldu gelmedi
yba Sancı var ama düzenli değil. Düzene girdiğinde kendini hissettir zaten. Biraz bekle bakalım. Kolay doğumlar 😊
Betttt yba tesekkür ederim bir an önce düzene girer de çok bekletmez inşallah. Bayramda gelicek diye dört gözle bekliyorum valla