Bel ağrısı benimde ilk öğrendiğim haftalarda başlamıştı 34 bitmek üzere ama hep o kemik ağrısı hatta bazen belimi oynatamayacak derecede devam etti. Doktor normal dedi sadece. Herhangi bir ilaç vs kullanmadım. Bazılarını belden zorluyormuş hamilelik. Skolyoz falan varmıydı?