Kızlar daha önce iltihap ile ilgili yazmıştım doktora teste falan gittim ama hiçbir sorun ve iltihap yok dedi geçen ay soğan suyu kullanmıştım belkide bunun etkisi oldu elhamdulillah adetim biteli 11. Gün bugün ve kahverengi leke ve bel ağrım var geçen ay ovulasyon testi yaptım soğan kürü kullandım ve günleri değerlendirdik acaba geç döllenme olabilir mi sizce ? Adet gördüm diye çok üstüne düşmüyorum ama neden bu kahverengi leke geldi merakta kaldım korkuyorum bir sorun mu var diye lütfen yardımcı olun