Kizlar bende persembe gunu 38+3 sezeryan ile dogum yaptim cok sukur kizima kavustum 🤲 darisi tum bekleyenlerin basina insallah daha dune kadar bu forma kese ne zmn gorunecek diye yazarken bugun kizim kucagimda rabbim kimsenin kucagini bos birakmasin uzun bir maroton beni bekliyor 😁