Kızlar merhaba cok şükür 28.haftaya girdik erkek bebişimiz olcak rabbim kısmet ederse ama benm bebeğim nerdeyse hüc hareketli degil sadece gece uzandığım zaman cok kısa damar atması gibi hareket oluyor o kadar :(yorumlarda bakıyorum herkes cok hareketli diyor düşünmeden edemiyorum sizce normal mi en son doktora 23 Temmuz gittim ultrasonda sıkıntı görünmüyor demişti sonraki kontrolüm 16 Ağustos o zamana kadarı nasıl bekleyeceğim bilmiyorum :(