Tugcem92 Arkadaşlar merhaba, 4 haftalık yeni gebeyim. Sol kasık seğirmem oluyor ara sıra. Ben de hemen korkuyorum. Normal midir ?
Htc_tmr Tugcem92 bnmde sol kasıkta ağrım oluyordu . doktor o tarafından yumurtalıdğın için dedi normal yani canım
Ilknur_emin Tugcem92 canım 12 haftaligim 5 haftalıkken başlayan kasik şimdi ise karın ağrılarım mide bulantılarım korkma yani her hafta farklı bir yerin ağriyor
baharkerdige Tugcem92 Canım bende 8 haftalığım bende sağ tarafım öyle yumurtlamadan kaynaklanabilir diye düşündüm kanaman yoksa korkma 🙏
Ozden_ozkan Kanaman yoksa normaldır bende 6 haftalık hamıleyım benımde oluyor doktorum normal dedı canım