Hanımlar merhaba
27 haftalık gebeyim. İlk gebeliğim.
3 gündür yaklaşık 15-20 sn falan kalbime kramp giriyor bıçak saplanıyor gibi gebelikte normal mi aynı durumu yaşayan anne adayları oldu mu acaba doktora gideceğim ama bayramdan sonraya kaldı Bilgi verirseniz eğer biraz rahatlarım inşallah şimdiden teşekkürler