Canım herkezde ayrı olur bunu unutma. Herşeyi kendine dert etme benimde ilk bebeğimin kalbi durdu kürtaj oldum ama onda herşeyi dert edip gruplara yazıyordum şuan gene hamileyim hiç dert etmiyorum gayet sağlıklı çok şükür 🙏 akışına bırak bi sorunun yok akıntı olmaması gayet normal bu senin enfeksiyonun olmadığını ifade ediyor