Merhaba arkadaşlar, 8 haftalık hamileyim ve mide bulantılarından normal yaşantımı sürdüremez oldum ☹ sürekli su içmek istiyorum ama su içtikçe mide iyice bulanıyor malum 😩 normalde çok iştahlı bir insandım ama son bir haftada 2 kilo verdim günde iki üç kez istifra ediyorum. Bu hafta doktor kontrolüm var, doktora da sorucam ama öncesinde size de danışmak istedim. Benim durumumda olanlar var mı? Olduysa ne zaman geçti? Bu kadar ağır geçirmek normal mi? Kraker vs tüketiyorum ama yine de sağlıklı beslenemediğim için üzülüyorum ana olmak gerçekten çok zormuş 😸 Şimdiden teşekkürler yorumlarınız için! Umarım hepimiz bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza alırız🙏🙏🙏