Meryem_ahmet38 Kızlar şuanda hastanedeyim şiddetli kasık ağrısı ile geldim erken doğum riski var dediler çok korkuyorum daha 31+3 deyiz bize dua edin lütfen 🥺
Dezehs Meryem_ahmet38 ALLAH sağ salım zamanında dogurmani nasıp etsin cnm.dua et bizde ederiz sana üzme kendini bebk daha çok strese girmesin
Mlkemrecre Meryem_ahmet38 çok geçmiş olsun canm inşAllah durdururlar benimde erken Doğum görülüyor 2 seferdir serum ve ilaçla durdurdular
Minedemir15 Korkutma kendini cnm bol bol dua et rabbim yardımcın olsun seni de bebeğini de korusun sağlıklı bi şekilde kucağına al inş