CinarBaykal Teşekkür ederim.Ben 3 bucuk metre tül aldım ama 4 metre daha iyi olurmuş.iki parmak kalınlıgında dikip içinden çatal iğneyle lastiği geçirdim.lastikli oldugu için küvezin genişliğine göre ayarlayablrsn.dikmedim lastiği bağlayıp açabiliyorm yani.nasılsa lastik bitimine fiyonk aksesuarı yapıştıracagım gözükmeyecek.iki sandalye koyup onlardan destek alarak boyuna falan bakabilirsiniz.Boyuda 70 cm yapmıstım sanırım.