Htcgkn7301-- Muhendisanne Benim sancılar 80 e 100 e vuruyor ama hissetmiyorum dr rahim ağzında hiç açılma yok ondan hissetmiyorsun dedi ağrıyı hissetmeye başladığında siklasinca hemen gel gece de olsa alırım dedi
Mervektk1126 Htcgkn7301-- ağrılarım azaldı rahatım şükür korkunç sezeryan hikayeleri gibi değil doğum o yüzden çok sakin ol benm kızçem küvezde erken doğduğu için her gün görmeye gidiyorum rahat rahat yürüyerek okdr basit yani
Asliyildirim Htcgkn7301-- benim de benzer durumda. Her hafta kontrol ediyorlar sabit şuanda. 5cm olursa riskli olur erken alırız dediler daha 34. Hafta yeni bitti. Suyum da 8-9cm civarında. İnşallah böyle kalır da zamanında doğum olur. İnşallah senin de daha fazla azalma olmaz suyunda. Sen de bana dua et
Htcgkn7301-- Asliyildirim Dua ederim tabiki kuzum inşallah gününde gelsin minnosun benim cuma doğum olacak zaten suyu da dr daha da az olanlar var bi sorun teşkil etmiyor dedi ac gittim dün alabilirim deyince ac olmama rağmen kalp atışı iyi çıkmış dedi ama sancılar 100 e vurmuş
Htcgkn7301-- Mervektk1126 Allah safi ismiyle sifa versin kuzum sana da geçmiş olsun biraz olsun içimi rahatlattin💖
Ey65783 37+1 bende sezeryan oldum. Olali 5 gün oldu. 4cm acilmam vardi ama bana sancı vurdukça bebegin kalp atışları düştü ondan sezeryana dönüş yapildi. Megersem kardon dolanmış boynuna
Ey65783 Htcgkn7301-- Herkes normal ister ama Allah neyi nasip ederse o vardir. Bebeğimi bisey olmasinda dogum fark etmez
Fyz2014 Sumeyraerva nasıl ikinci ile birinci arasında fark oluyor mu Allah’ın izniyle benim de ikinci sezeryanım olacak genel anestezi mi oldu sizin nasıldı?
Sumeyraerva Fyz2014 spinal anestezi oldum ilkinde hemen toparlandim ama ikincide 3 4 gunu buldu toparlanmam