Öncelikle Rabbim hepimize hayırlı doğumlar nasip etsin bebeğimiz ve bizim için hayırlısı neyse o olsun 😊 normal Doğum en sağlıklı olanı bana göre evet acı çekiyorsun ama Rabbim onun sabrını elbetteki veriyordur ben normal çok istiyorum 8. Ayımı bitirdim 35 haftalık hamileyim ama malesef daha bebeğim dönmedi doktor büyük ihtimal sezeryan dedi ama sizde gerçekten bebeğin sağlığını riske atmayacak bir şekilde normal Doğum yapmanız normal Doğum ile doğan bebekler daha sağlıklı bağışıklık sistemleri Doğum sırasında güçleniyormuş sezeryanda 6. Aydan sonra felan ayriyeten sezeryanda kişiden kişiye acı farklıdır ama ne olursa olsun 15 gün yatıyorsun dikişlerden bebeği kucağına alamıyorsun bir çok sorun var yani 😔 hepimizin hakkında hayırlısı neyse o olsun 🙏