Meryem53 bende 2li tarama testinde oğlum olacağını öğrendim 1 hafta sonra kan sonuçlarımı doktora göstermek icin gittim ultrasonla baktı oda erkek dedi yani emin ve kesin net bir şekilde konuştular bugün tam 15 hafta oldum öğrendipimde 13 haftalıktı 🤩