Duuyguum hickirik bende ilk defa 21de olmusdu canim 1 defa.sonra hic olmadi.30cu haftam bitti basladi hergun 7 defa falan oldu.dakikasi en az 10 dakika falan oldu.haftam ilerledikce daha da artdi disardan belli oluyordu.cok huzur vericiydi😍cok hckiriyordu.simdi dogulmus hickiriyor😁😁😁😁oyle tatli sesi geliyorki🤭bi yandan hosuma gidiyo bi yandanda uzuluyorum(rahatsiz oluyo diye.10 dakika hickiriyo sonra kendisi bezipde agliyo bebek.emzirince geciyo