Sedaalt merhabalar bende ikinciye hamileyim ilk hamileliğimde boyle seyler yoktu sımdı oluyor kasık agrıları sanki regl olucakmısım gibi agrılar hemde cok normalmıs bebeğin yerleşme agrıları o yuzden sıkıntı yapma ☺️ İnşallah bulantı kusma vs bunlar olmasın benım oluyor ve cok modumu dusuruyor iştahla yemek yiyemıyorum