Bilgedefne Bi türlü karar veremedik kızımızın ismine sizlerden yardım istiyorum 3 isim var aklımızda Defne Nil Bahar 🎈🎈🎈
duyguyilmaz Ben Nehir ya da Eylul düşünüyorum. Gunes ismini cok sevmistim ama kim duysa begenmedi😁 Defne de cook guzel bir isim bence🌸
Edaahs duyguyilmaz güneş ismi cok güzel yiğenimin de ismi ama doğduğundan beri yakıp kavuruyo ismi gibi
Sezenader Hepsi çok güzel.Fakat ikisi arasında kalır iseniz şöyle bir kombin yapabilirsiniz; nil bahar defne Nil ben iki isim den hoşlanmadığım için sırf çok beğendiğim isimlerden vazgeçtim siz öyle yapmayın🥰
Bilgedefne Sezenader iki isim bende sevmediğim için arada kalıyoruz böyle 37 nci haftamdayım nerdeyse Doğum olacak ama ismimiz yok 😁
Didi6 Bahar çok güzel. Nil de güzel. Defne'nin anlamını iyi araştır canım https://bebegimeisim.blogspot.com/2018/01/defne-isminin-gercek-anlam-ne-dinen.html?m=1 Bir de Defne çok var. Nil ve Bahar daha orijinal.
Deletedmom0065 Bilgedefne o kadar çok defne ismi var ki:) bu iki senede dogan butun kizlarin adi defne oldu. Benimde cocukluktan beri begendigim bir isimdi hep. Ama ne olduysa soğudum en yakin arkadasim bile defne koydu bir başka arkadaşım gene. 3 tane bebek defne var çevremde:) nil sade güzel duruyor
Sezenader Bilgedefne nüfus müdürlüğüne gidene kadar başka bir isim di oturdum koltuğa başka bir isim oldu :)