Ben 33 haftalık hamileyim ve 1 aydır günde belki 100 kere ağrısız kasılmam oluyo herkes bana kesin sancıdır günde 10 kereden fazla sancı olmaz falano doğum yaparsın falan diye beynimi yediler ama bugün erkende olsa nst cektirdim ve ne ağrı ne sancı hiç bişey cıkmadı. Yani kimsenin lafına inanıpta hamileliğinizi kendinize zehir etmeyin diceklerim bukadar 😊😊