Kızlar 12de uyandım bugün bebeğimi hiç hissetmedim 3e kadar hiç hissetmedim 3ten sonrada etrafı topladım yemek temizlik falan sonra dışarı çıktım bu sürede yine hissetmedim eşime söyledim eve gidince dinlen bakarız dedi 7gibi eve geldik yemek yedim tatlı yedim yok hiç bir tekme yok çok hafif sanki o da belli belirsiz şimdi sağıma yatıyorum 1 saattir hala yok çok tedirginim 27+4 haftalığız ☹☹