O haftalardan çok önce başlamıştı benim ayak şişliğim.baya ödem oluyordu.sonra 26.haftada şeker çıktı.beyaz ekmeği kestim,tam tahıllı yiyorum.hamurişi o ara hiç yemedim,tatlı yemedim derken ödemler gitti.son zamanlarda yine dikkat etmiyorum tatlı yediğim arada hamurişi yediğim oluyor biraz.2 gündür hafif kızarıklık,şişlik oldu gibi.yeme içme çok farkediyor bu ödem olayında.su kısmına değinemiyorum,çünkü 1.5 litre zor içiyorum