Ozge3747 Aleyyynavefa Cossybyaqua dan 2 gecelik aldım, bir tanesi 150 tl ydi. Sabahlık almadım gereksiz buluyorum.
Sibella86 Aleyyynavefa ısrarla gecelik al ak şart mı ? 80 liradan aşağı gecelik yok bende dertliyiö bu konuda pijama takımı daha rahat geliyor sanki. Suwen indirimde bu arada 3alm2 öde
ilkbahar_23 Aleyyynavefa canım ben hamile çarşımdan aldım memnunum hem ucuz hem kaliteli ürünleri, gidip 300 500 lira bir geceliğe vermenin anlamı yok 🤷🏻♀️
Aleyyynavefa Sibella86 sezaryen dogum yapacaklar icin ilk gun gecelik en rahati canim ayriyeten pijama da almak gerekli tabii
Serpilsaltikalp Sibella86 bende pijama olarak alt üst ayrı aldım. başka da almadım. Hastaneye de sadece onu götürdüm. Sezeryan oldum altı giymeme izin vermediler. Sonda var beli var olmaz diye. Meğer esortman gibi giydirmiyorlarmış sezeryana. Bilginiz olsun.
Serpilsaltikalp Sibella86 pijama aldım ben giydirmediler. Normal doğumda nasıl bilmiyorum ama. Sezeryanlı olanlara gecelik gibi giyilmesini istiyorlar. Bana giydirmediler yürürken altıma hırkamı sarıp yürümüştüm 😂😂 aklınızda bulunsun beni uyaran olmamıştı
Rubab_2020 Aleyyynavefa canim ben trendyoldan aldım indirimi de burdan duymuştum takım 65 tl di iki takım aldım
Elifasya Aleyyynavefa ben baktim ve gereksiz oahali 150 den asagi yok lohisa gecelikleri takimlari ben onun yerjne 120 liraya normal zaman da da giyebileceğim bi takim aldim sade guzel bi pjama takimi. Bence gereksiz. Tercih meselesi tabi ki🙂
Lastmoon Aleyyynavefa g.gidiyordan aldım çok beğendim o zaman 115 tl idi. N11 dede çok çeşit var aratıp bakabilirsiniz. LİMİSSİ 1041 DANTEL DETAYLI HAMİLE LOHUSA GECELİK olarak geçiyo.