Kızlar 7 haftalık hamileyim. 5 haftalıkken gittiğimde kese var bebek yok dedi 5 gün sonra dayanamadım tekrar gittim ve çok şükür kalp sesini duydum. Ama hamile olduğumu ilk 4 haftada anladığımdan beri karnımda fena bir Ağrı ve gaz sancısı var. Ayy öglene kadar uyuyan ben sabah 6 da kalkıyorum. Doktorum folik asit verdi onu kullanıyorum acaba o mu yapiyor beni böyle seyler yaşayan var mi