2202020 dediğiniz doktoru samimi bulmadım ben muhatapta olmadım gerçi hakkına girmiyim bilemem, gülsün hanım garantici bi doktor risk almayı sevmiyor bence. :) doğru olanda bu değil mi? Bebeğime sahip çıkıyor ve bana herhangi bi olumsuzluğu lanse etmiyor.. ben çok memnunum doktorumdan, güler yüzlü ve soru işaretsiz ayrılmamı sağlıyor yanından..