Kızlar 2. Gebeliğim ama 1. De yaşadığım hiç birimi yaşamadım bunda çok rahat geçiriyorum. 1.de 32 defa kusmuştum bunda hiç olmadı bulantım bile olmadı yani. Hayırlısıyla inşallah 💕 Acıbadem Prof. Doktora randevu aldım Cumartesi günü onun ultrasonu çok güzelmiş. Çekip atacağımmm 😊