Merhaba hanımlar 18 haftalık gebeyim doktor bebeğin beyninde kist olduğunu endişelenmemem gerektiğini geçeceğini söyledi . Ayrıca plesenta altında da kararma gördüğünü bu durumun tehlikeli olduğunu yakın takip yapacağını söyledi . Bu nedemek başına gelen varmı ?