19401940 https://hizliresim.com/QPV72v Cinsiyetle ilgili soru soruyorum ama kimse cevap vermiyor lütfen bilen birileri yardımcı olsun
Zeytur 19401940 2’li test yaptırmadınız mı? Doktor bebeğin ölçümlerini yaparken eğer görürse söylüyor ve %90 doğru çıkıyor.
Eceyavuz 19401940 hergun bu posttan açılıyor cunki insanlar bakıp geçiyor ultrason kağıdından ve sanaldan biz nasıl bilebiliriz ki cinsiyetini
Mondlicht Sevdaoyku popo kısmının orada oluyor yere paralel olunca kız, dik olunca erkek diyorlar genelde tabi kesin değildir yine bende tuttu ama 🤔
Zeytur 19401940 ultrasonla bebeğin ölçümlerini yapmadılar mı? 10 gün sonra alacağınız kan testi sonucu onda da cinsiyet belli olmaz ki 🤔
Busme Erkek bebekler daha çabuk gelişiyormuş öyle dıyorlar bende 12. Haftamdayım benim Bebiş sizin bebiş den baya büyük duruyor o zaman benim ki erkek sizin ki kız😁