Ozgebudak sadece açlık tokluk şekeri ile belli olmuyor. Bende açlık tokluk baktırdım normaldi. Hatta hemoglobinA1c diye bir tahlil var şeker için bakılan o da normaldi. İki farklı doktora danıştım. Gerek yok yaptırma dediler. Ama 30.haftamdan bu yana ben açlık şekerim hem tokluk şekerim sınırın üstünde çıkıyor. Belki de gebelik şekeri var ama bilmiyorum. Ben beslenmeme dikkat ediyorum.