Kubraarikan Merhaba arkadaşlar hayat hastanesinde doğum yapmış ya da yapacak olanlar var mı çok merak ediyorum iyi mi değil mi ilk gebeliğim benim gibi merak edenler var mı acaba ?
momof3 Kubraarikan İlk doğumum orada oldu çok memnun kaldım. şuan ikinciye hamileyim 23 haftalık başından beri oraya gidiyorum insallah bu doğumum da orada olacak 🙏🏼
Kubraarikan momof3 memnunum 39 haftalığım da işte doğum merak konusu senin ilk doğumunu o mu yaptırmıştı ?