Canım bende 29 haftada kaza geçirdim hiçbir yerden darbe almadım eve gelip uzandım bekledim oynasın diye çok az oynamıştı sonra burnum kanadı stresten yinede korkup gitmiştim iyiki de gitmişim ultrasondan bakıldı sonra ebe alttan bakmam lazım muhtemelen seni yatırıcaz dedi. Muayene etti 1 cm açıklığım çıktı nstye soktu bebeğin kalp atışı yükselmiş stresten de sancım olmuş kasılıp duruyodu zaten evdeykende 24 saat gözetim altında kaldım 3-4 saatte bir nstye girdim çok şükür sıkıntı çıkmadı sancılarım geçti eve yolladılar. Yani bence gitmelisin bişey olmadığını bende düşünmüştüm ama sonuçta sancım varmış fark etmedim ne olur ne olmaz acile bi git bence geçmiş olsun