Kızlar geçen biri doğum yapmış normal yaptım açılmış olmama rağmen kesik atıp birsürü dikiş atilar dikişlerim iyi dikilmedi dedi suan hastanede yatıyor bende 1 hafta önce acilden giriş yaptım bi ebe vardı Altan muayne etti kendimi kasmamama rağmen tırnaklariyla özel bolgemi çizdi bastırdı var gücüyle bağırıp durdu sen nasıl normal yapacaksin gibisinden aşırı ilgisizdi..maddi durumum özel hastaneye el verisli değil maalesef bu hastane iyi diyorlardı yaşadığım olaydan ve bu duyduğum şeyden sonra önyargım oluştu dogumdan çok korkmaya başladım oraya giden varmı veya o hastanede normal doğuran bir yakininiz lütfen birsey yazın çok korkuyorum😢😢😢😢😢