Rabia2019 Kızlar 34 haftalık hamileyim doktorum bugün bebek 34 haftalık ama kafası 36 haftalık gibi görünüyor kafası iki hafta önden gidiyor 3 hafta sonra çatı muayenesi yapacağım çatın darsa normal doğum olmaz dedi, böyle bir şey başına gelen var mı?
seyma281015 Rabia2019 benim de 2 hafta önde hep kafası. O yüzden de Doğum pozisyonunu alamadı. Yani doktorum buna bağlıyor. Makat geliş olduğu için Sezaryen olacağım
Efsoo Rabia2019 benim bebeyin kafasi 2 hafta onde gosderiyordu usgda.çatimda dardi.ama buna ragmen normal dogurdum hemde cok rahat digumum oldu.dogum pozisyonunu 32 haftalikken almisti.33de kanla girmisdi 36 haftalikken dogum yaptim.ama kafasi buyuk diyildi.olcumler yanlisdi.boyu uzun cikti birde kilosu.kafa olcumleri uygun gelmedi
Mom-to-be Rabia2019 Merhaba, mesajınızı okuyunca çok şaşırdım kendim yazmış gibi. Çünkü ben de 34 haftaliğim (34+) ve bugün doktor kafasının büyük olduğunu ve böyle giderse sezaryen olacağını söyledi.
Demrl seyma281015 27+4 hamileyim bebeğimin başı aşağıda dönmüş erken mı aceba bilemedim ilk gebeliğim
Umutgulin Rabia2019 evet catin uygun dedi Dr ama normal olmayabilir dedi deneriz yine de normali dedi olmazsa sezeryan dedi oldu çok şükür
Efsoo Umutgulin Valla hic sormadim bile.boyuna 55sm demisdiler kilosuna 3330 qram.56 sm 3300 qram doguldu.kafa çapisi aklimda diyil.ama ultrasiondayi gibi diyil dedi doktor haftasina uyumluymus
Efsoo Rabia2019 3300du canim 3330 dediler.3200 kaldi dogdukda 100 qrami gitdi.1 haftalik simdi bilmiyorum ne kadar olmus😊
Rabia2019 Efsoo nasıl yani 36 haftalıkken kilosu 3300 müydü😳😳 senin bebeğin hafta olarak ilerideymiş anlaşılan canım sadece kafası değil
Efsoo Rabia2019 sirf kilosi ondedir diye dogum yapmadim Onceden erken dogum riskimiz vardi fazla beklemedi
Rabia2019 Kerem_alyadua benim doktorum çatına bakıcaz ona göre doğum şekline karar vericez yoksa sende çok hasar bırakır dedi
Zumram Bizimde öyleydi büyük doğdu ama anormal bi büyüklük yok yani dışardan anlaşılmıyor bile babasının yada sizin başınız büyükse çocukta öyle oluyo baş büyüklüğü genetik demişti doktorım
Rabia2019 Zumram evet annesi biraz koca kafalı🙈😂😂 ben zaten severim koca kafalı bebek ama doktorum korkuttu işte normal doğuma engel vs