Benimde aşırı derece kasıklarımın aşağıda hafiften oralarda ağrım sancım çok oluyor özellikle alt kıyafetlerimi giyerken sancı ağrı karışık oluyor bazen sağ da bazen sol da tek ayak üstünde asla duramıyorum doktor bana da normal dedi ki ben özele gidiyorum ama bende emin olamadım şimdi yani tecrübeli olan siz hanımlara danışmak istedim