mucizem_oglum oda canm ne gerek var 36 saat eziyete yazık ya özel hastaneyse eğer şahsen ben riske atmam ne sancı çekerim ne bebeğini riske ederim sezaryen derim onun haftası dolmuştur ondan kaka yapmıştır inşallah bi an önce çıkar bebiş üzüldüm sen o hataya sakın düşme baktın 40 haftan doluyo bebeğin Allah kprusun riskte sezaryen ol yazık bebeğe hayatı boyunca bağışıklığı sağlam olamıcak