twins-mom Ben kızım da genel oldum, çok zordu. Uyanır uyanmaz , (zaten hemen gözüni açamıyorsun da. ) yarı baygın şekilde ameliyat yerimi kat kat hissettim aşırı bir acıyla.. hiç kimseye geneli önermiyorum. Zaten beni o halde gören vazgeçerdi. Spinal bende olmadım korkuyorum, panik yapam biriyimdir zaten. Ama elimden geldiğince kendimi sakinleştireceğim. Bebeğim için.