Merhabalar muhtemel enfeksiyon geçiriyorsunuz bende 12. Haftadan yaşamıştım bu durumu bende o ilaçlardan kullandım ve sonra şikayetim kalmadı. Şimdi çok iyiyiz 😊Gebelikte idrar yolu enfeksiyonuna sık rastlanırmış. İdrar yaparken ağrı hissediyorsanız ya da akıntı renginde değişiklik olursa idrar testi yaptırmakta her zaman fayda vardır çok geçmiş olsun 😊