Aysenkagan Ayşen hanım kendinizi üzmeyin. Benim bebeğim hep 10-14 gün ileride gidiyordu. 29da daha 1800idi düşünün. O ara yazlığa gittim kontörle35. Haftada anca geldim. yazlıkta annemleydim bana acayip güzel ve sağlıklı baktı;her sabah tereyağlı omletler, bol peynirler,taze köylü pazarından organik sebzeler;her öğlen ve akşam mutlaka birinden et ızgara salata,diğer öğünde ev sebze yemeği, ev yapımı yoğurtlar;gün içinde taze meyveler,fındık fıstık kuruyemişler envai çeşit . Neyse ben İstanbul’da böyle beslenmiyordum. 35de bir geldim bebek 2400 bana normal geldi aslında ama doktorum 6 haftada 600 gr sanki bi yerde durmuş haftaya bi gel gene dedi. Ben o 1haftada bol kalorili beslenip 3kg aldım,bebeğe faydalı olur sandım.35de Tekrar gittim 2400 gene. Gelişim yok. 36da anca 2500. 37de 2650 oldu bir anda.doktorum bazen bebeklerde ne yersen ne içersen iç durabiliyor ve tıbbi olarak bir açıklamasını bile olmuyor dedi. sonradan alıyor ama artık karın çevresi geride kalıyor ve anneyi üzmeye gerek yok muz,ceviz,kaşar ye diye şişirmeye de gerek yok almıyorsa genetik dedi. Ben 165boyundayım en fazla 50-52kg arası oldum,eşim 193cm boyunda uzun ama zayıf 75kg. Bizden şişman çocuk zaten olmaz 🙅♀️