Bu benim ilk postum.
Ben 2017 de evlendim ilk evlendigim tarihten beri hiç korunmadim çocuk istiyorduk fakat sürekli test yapıp negatif sonuç alıyorduk bu dönem bizim için psikolojik olarak çok yipraticiydi rahim filmi çektim tuplerim açık bir sıkıntı olmadığını söyledi Dr fakat adetlerim çok düzensiz bazen 5 ayda bazen 3 ayda hasta oluyordum. Hastalıklari düzenli olanlar için 1 ay bekleyip hamile olup olmadıkları anlaşılırdı fakat bu benim gibi pco olanlar için çok zor ya evdeki testlerden yada hastanedeki kan tahlilerinden başka caremiz olmuyor . Bu dönemde esimde variksol olduğunu öğrendik artık çocuk kelimesi bizim için hayalden ibaret olmuştu doktoruma gittim yumurta büyütmek için klomen verdi kullandım yumurtam buyumedi ikinci ay buyudu çatlatma iğnesi oldum fakat gebelik oluşmadığı için adet oldum eşiminde ameliyat olması gerektiği için bir süre ara vermek istedik kafama takmamaya başladım eşimin Dr ilk olarak keçiboynuzu kürü içmesini söylemişti onu denedik kaynatıp eşime hergun verdim adetimin üstünden 3 ay geçmişti aşırı bulantı göğüs ağrısı ve kramplar cekiyordum aklıma hamilelik gelmemişti doktora adet söktürücü için gittim alttan ultrasonla baktı ve 5+5 haftalık hamile olduğumu söyledi inanamadim hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım kalp atışlarını dinletti 2yil 3 ayın sonunda hamile kalmıştım öğrendiğim gece sabaha kadar uyuyamadım inanamiyordum sanki bir rüya biri durtup beni kaldırıcak diye çok korkuyordum 😊Rabbime şükürler olsun şuan 10 haftalık olduk .Demem o ki kendinizi hem fiziki hemde psikolojik olarak rahat bırakin Rabbim alnimiza o vakti yazmış ztn sabretmek dua etmek dışında başka caremiz yok. Rabbim bebiş isteyen herkesin tez zmnda kucağını hayırlısıyla doldursun İnşallah 🤗
Size umut olsun diye yazdım uzun oldu hakkınızı helal edin 🤗