ilminur_ufuk Kızlar 16.haftamda iki farklı doktor da kız dedi ama bazıları dıyor değişir ama bana bu saatten sonra degısmez gibi geliyor sizde değişen oldu mu
Rahime4153 Bende her gittiğimde soruyorum kızçe bu annesi diyor doktorumuz☺️ Ama yeni öğrendim bi tanıdığımda benm doktoruma gidiyormuş 5 aylıkken kız deil erkek demiş ona 🤦🏼♀️ Çok küçük bir ihtimalde olsa olabiliyor yani cnm