Akademisyenanne zaten çok aktifim bi tane daha bebem olduğu için malum sadece bu dönem biraz zor geçti spor yaşamı olan da biriyim aslında ilk 3 ay yürüyüş bile yapamadım düzgün ama artık tehlikeli dönem bitti çok şükür kondisyonun da varken kardiyo devam edeceğim hafif tempolu kesinlikle sporun faydaları çok 😊