Güzel anneler ben 34+4 günlük hamileyim doktora gittik doktor baktı kılosu 4,100 gram dedi detaylı ulturasona gircm pazartesi 4 kılo bıle olmasa 3,800den aşağı olmaz dedi 7 ile 10 mart doğum tarihi snra ntsye gonderdi ntsye girdim sancım cıktı 3 gün içinde ağrın gelip doğurabılırsın dedi. Mide bulantısı ve isal felalet sırt ağrım var.düzensiz ağrılarrm oluo. Sizce doğum ne zaman olur??