Benim her yerim ağrıyor. Bazen acıdan ağlamak istiyorum. Omurga omurga çevresi en çok da kaburgalar. Sırtım belimin yan kısımları.
Normalmiş. Magnezyuma başladım hafifledi biraz. Bir de doktor 100mg progestan verdi ağrılar için. Onu içince çok rahatlıyorum. Eşim de her gece ben uyuyana kadar yağlı masaj yapıyor sağolsun.