mervedinc Kızlar merhaba bugün sabah birde akşam üzeri 2 kere diz kapağım döndü akşam üzeri bardak düşerken yakalayayım dedim dizim döndü ve düştüm sonra elim geldi yemek yedik ama hala bir kıpırdama olmadı sizce acile gitmeli miyim bu arada 38+2 yim
azizeguneyy mervedinc ayy benimde bir kere ayağım kaymıştı tam düşecekken demirlere tutunmuştum kendimi öyle bi kasmıştım ki kasık ağrısından duramadım ama bebişe bir şey olmamıştı. bebek öyle düşmesi kolay bir şey değil, sıkı tutunur.
gozdetok En cok hareket ettıgı pozisyonda durup bıraz dınlenın . İnşallah hareketini hissedersiniz. Ama birşey olmaz denemicek kadar önemli bir mesele gitmeni daha iç rahatlatıcı olucaktır
mervedinc azizeguneyy bebeğin düşmesinden yana endişelenmiyorum zaten baş aşağı pozisyonda sadece niye hareket etmiyor diye merak ediyorum
azizeguneyy mervedinc benimkide hareket etmemişti o anı yaşadığımda belki tepki verememiştir çok uzun süre hareket etmezse doktora gidin tabi