Kızlar gün gecmıyor ki iyi haberler alayım bu ıgneyı dogumdan sonrada en az 4 ay daha kullanmam gerekıyormus hergun gobekten yapılıyormus ıkı tane vurmam gerekıyormus bu ıgne acıyormu nasıl yontemle yapıyorsunuz karnım gergın sıkıstırıp yapmam gerekıyor nasıl yapacagım kullanan yardım edebılırmı?